a

alltså jag är en sån kung på överskrifter.. *host*
nä men tisdag idag då, blev ingen skola för mig idag heller
fick vara hemma och käka hostmedicin istället..
men jag kunde iallafall åka iväg på innebandyavslutning! redigt mys
vi har bowlat, bakat pepparkakor & knäck och ätit upp det + lussekatter
tillsammans med lite julmust & en paketlek, jag kom iallafall
hem med en fin liten vattenflaska (: alltid bra o ha!
nä men nu strax ska jag ta och nana,
imorgon är det sista "dagen" slutar 11
och ska bara kolla på kabaré + dansa juldans & betyg typ..
nödvändigt (y men blir nog mysigt för efter det ska jag
och mina fina vänner iväg och ta en mysig fika :)

hihi pusss.

Kommentarer
Postat av: sophie - fotoblogg

sv: dom är syskon ju :)

2010-12-22 @ 23:16:42
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0