glasögonorm..

hej på er.
fyfan vilken jobbig dag rent ut sagt, men goo och känner mig duktig nu.
började med skolan hade fysik prov.. gick sådär men bättre en vad jag trodde.
hade också oförberett spanska prov , gick väl hyffsat där..
får la se på betyget sedan.
efter skolan blev det hemgång till maja vi åt och prata lite granna,
och maja pajja en tallrik.. great xD
sen vidare till optikern, och sitter här just nu med ett par glasögon
som jag måste ha när jag är på lektioner och sitter vid datan.
För jag får ju alltid så himla ont i huvudet när jag läser.
ajah sen innebandyträning 1,5 timmer och vi hade fys !! asniice,
sen tränade jag lite fotboll en halvtimma men var fys där med så var alldeles
för trött för att orka.. men nu är jag iallafall hemma :)
mår inte så bra, känner mig sjuk.. pappa ligger ju här hemma och
är sjuk så ja jag förvånar mig inte om jag åkt på den
förbannade skiten igen.. -.-

ajah kul inlägg, men ha det kungligt så hörs vi imon :)
pussssss

saknar mitt hår

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Grattis Robin!



Tack Tack :)

2011-03-02 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0