helloo cajsa.

..istället för hello kitty ? najjjsss :)

haha torsdag då, sovmorgon till 10 idag, missa en timme på min sovmorgon
för vi hade luciaövning, sen idrott, volleyboll ;)
alltså kan bara garantera att jag och zanna är kungar.. höhö.
sen svenska, sen slutade jaaaaaaaag.
goo dag, men nu har jag inget och göra, eftersoom att jag inte har nåt plugg..
måste fixa lite saker till imon men det går ju ganska fort.
så jag ska nog ta och sätta på en go film och äta mig tjock på godis
och halstabletter, försöker lixom att reparera halsen till helgens matcher.
jut nu låter det inte kanon...
men ajah ha en fortsatt bra dag då :))
pössisss


Kommentarer
Postat av: becca

fin du är cajsa! :D

2010-12-09 @ 22:45:31
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0