måndag.

gooodkväll på er , hoppas eran måndag har vart kanon..
själv så har min vart ganska livlig och kul.
började med NO och matte sådär kul..
men sen blev det slöjd ingen lärare så vi var själva,
 HAHA as najss ju ;)
sen mat, sen luciaövning.. efter luciaövningen
så samlades vi som var med i tyskland och tryckte ut massa bilder
osv och gjorde värsta collaget eller vad det heter,
julmust fralla och pepparkakor på det !
så kom hem från skolan vid halv sju idag..
och sen dess har jag bara pluggat till ett fysik prov jag ska ha imon.
fattar nada, men G ska jag nåå till iallafall.
men strax är det dags för mig att sova..

så jag säger godnatt nu.
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0