SMAAAAARTAAAASSS !!

  -yeah vilken träningsvärk jag har !! : va stolta över mig att min träning ger mycket resultat + att jag strax ska iväg och träna idag igen.
  - Jag kan få VG i matte nästa termin för nu har jag starkt VG !! : var stolta över mig, för jag har luggit på IG innan sååå fuck that !! :D
två orsaker till att vara lite stolt idag.. :)
+ att jag ser så himla smart ut i mina glasögon, haha och töntig. men gillart!
om två timmar och 20 minuter börjar min innebandyträning, fram tills dess
ska jag nog inte göraa ett himla piss..
är orolig över min söta lilla pappa med, han hade ont i hjärtat igår
så igår kväll åkte han in till sjukhuset och vart där sen dess och kommer
inte hem idag heller.. :( men det fixar sig nog!

nä nu pallar jag inte skriva mer :) såå pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0