dålig uppdatering

förlåt för den dåliga uppdateringen men efter matchen igår sov jag hos Zanna.
LÖRDAG :
började med match , det blev 4-4 bra kämpat tjejer :).
Sen hem till Zanna åt och fiixa lite., ;).
Sen på kvällen kom Fiona & Maja , så då blev det alltså habos*
Vi hade kul skratta och prata om allt möjligt :).
Sen så stack dom och jag och Zanna titta tv , Zanna var helt död och somnade så jag titta film själv ;). haha

SÖNDAG :
Vaknade typ 13.30
åt och ja hela dagen var ju typ bortkastad redan så vi satte på en fiilm, som vi redan sett ;). men ajah.
Calle & Kevin ringde typ 6 ggr och bad oss komma men vi pallade inte.
Efter filmen så slappa vi bara,  söndagar är seriöst så himla slappt, men det behöver vi alla nån gång :).
Nu så ska jag fixa lite saker tills på onsdag !
ska åka slalom med skolan , jag har ALDRIG åkt i hela mitt liv, så jag är pirrig ;s

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0