godmorgon snäckor ! :D

haha jag har inte sovit så mycket , somnade typ klockan 04.00
men sen så imorse kom Zanna hit klockan 06.45 typ, så då öppnade jag
dörren till henne, men vi har sovit tills nu & jag kunde inte somna om nu -.-'
men zanna sover, hmm., detta är tråkigt att läsa jag vet x). men vet inte
vad jag ska skriva för ngt ;p.
ajah vi ska väl plugga lite idag iaf eftersom vi har 3 prov & diagnos sak nästa vecka
men annars blire väl att snacka oså.
Sen så ska jag träna ikv med, men jag har fett onte i halsen ;s
men det hoppas vi går över :)

nu ska jag göra frukost till oss & väcka henne
för detta är tråkigt :(((

puss

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: okeej, :)

2010-02-25 @ 10:04:15
URL: http://jennythelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0