hej hallo :)

onsdag idag då , började med SO fick ny lärare :).
och vi jobbade på datan !
sen var det spanska, tråkigt som vanligt.
sen var det lunchrast , haha massa fnitter osv med Zann :)
Sen slööööjd! vi kunde inte jobba för hon var inte där så vi hade en sån dära vikarie , heter det så ? ;s
ah men iaf vi gjorde armband typ, hahahaha !
Sen på väg upp till skolan trilla jag och Zanna, lr ah jag trilla och "råkade" knuffa ner henne ;). hahah !
Sen engelska , sooft kort lektion :)
Sen G-tiid , jag och Zanna gjorde klart arbetet på datan , men sen kom en jävla snorunge som drog ut kontakten, så fick göra om allt igen ! För typ 4 gången ? ja överallt finns det ju idioter :)

Hemma nu , ska börja plugga snart ! om jag orkar..
Det är ju spanska, och det suger fan.
ajah pusshejj

Kommentarer
Postat av: meliie

SV; Jo så tänkte jag med & kristoffer ä sjukt snygg haha (a) men sen har han gjort dumma saker mot sina bästa "vänner" & dragit dom lite över gränsen eller hur man säger :P

2010-02-03 @ 16:21:19
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Postat av: meliie

sv; jo det är klart :)

Hahaha jag bara skrattade åt det för jackie har gillat han & spelat med honom, men tog ut han för han är den starkaste av dom :) Mne gillade honmom

2010-02-03 @ 16:56:17
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0