hejsan !

onsdag idag då.
Vaknade klockan 10.00 !!! typ rekord ?
ajah iaf vi åt sen åkte vi till mina kusiner ! :)). Där är jag väldigt poppis , 3 små tjejer haha ! :D. Men det är rooligt. Sen drog alla och åt , sen så gick vi till a6. Elin skulle följa med mig mormor & morfar hem igen och sova här med oss , jag & Elin gick och köpte smink till mig , medans mormor köpte sprit & vin ;). Men morfar vet vi inte vart han tog vägen, men vi hittade honom sen.
Ajah jag & Elin har typ spelat spel & skrattat skit mycket faktiskt , hon har ju samma humor som jag ;). HAHA !
Ajah nu ska jag typ spela spel med henne pusshejj ! (L)

SAKNAR MIN BÄSTA VÄN zanna´meijer !!!
har inte varit ifrån dig så här länge på skit länge !
det är jätte ovant. Och som du sa till mig att du saknar mina kramar,
jag saknar dina minst lika mycjet och jag saknar hela dig.
du är älskad bby !♥

saknar en annan person också sjukt mycket
men hon kan inte ta ett beslut..
och jag kan inte göra med än vad jag har gjort.
får väl ge upp, det är hennes val !...<3

Kommentarer
Postat av: sstephany

svar:

jaha ^^, söt :)

2010-02-17 @ 18:19:11
URL: http://sstephany.blogg.se/
Postat av: zannaaa

bajbeeen, saknar digfett mycket. men får ju träffa min älskling snart isf ! ^^ älskar dig bästis<3

2010-02-18 @ 12:11:18
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0