it´s friday bbyh.

En kort sammanfattning av dagen :
Vaknade brevid Zanna vi drog in till stan med hennes mamma eftersom att vi skulle kolla lite saker till Zannas rum, sen så skulle Zanna shoppa lite för hon hade presentkort. Jag skulle inte köpa nåt men det blev en mascara, enligt Zanna så är det toppenbra ! för hon köpte en likadan ;). Sen åkte vi runt lite till småaffärer oså., sen så åkte vi hem, jag drog på träning. Zanna kom dit och sen så drog vi hem hit, vi kom precis in efter att vi varit ute i den härliga fucking snön ! ibland är den bara för härlig. Men det är inte ofta man tycker så HAHA. Nu på slutet hade vi ett litet krig eller jag hade det mot Zanna, HAHA, jag nyllade henne en massa så hon hade hela munnen full, GAPSKRATT !!! ;D. det gillar vi, men nu så ska vi kolla filmen UPP & ha fredagsmyys.
hörs senare ikv/natt lr så hörs vi imon :))

puss


Kommentarer
Postat av: Ollie

Du ä fan busig ju :)

2010-02-25 @ 00:33:33
Postat av: svar till Olle

jag vet ;)

2010-02-25 @ 00:34:27
URL: http://cajsamattlin.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0