jag är hemma älsklingar !

hemma från en dag i Mariestad !
i matchen blev det 4-4 , vi var inte bra idag., vi hade lätt kunnat vinna ! men vi hade med 3 stycken 96:or eftersom vi saknade massoooooooooor utav foolk, så vi var 11 stycken. Tack för hjälpen ni kämpade bra !
Ajah, Lockerud ledde med 3-0, sen gjorde vi 3-1 dom sen gjorde dom 4-1 sen kvitterade vi till 4-4, vi hämtade upp oss i slutet. Men slut snackat om det nu !!
Idag är det lördag och jag är trött som vanligt ?
Men kvällen kommer att spenderas med min älskade lilla Zanna Meijer :).
Vi ska bara slappa & kolla melodifestivalen, härligt ! det är inte ofta det händer på en lördag :O. Men det får bli det idag eftersom att vi inte kommer att ses på ungefäär en vecka ;'(. Sen drar ju Maja iväg imon med ! Kommer sakna massoooooor av folk !
Nä nu ska jag städa lite innan Zanna kommer, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0