sööndag :)

förlåt för dålig uppdatering, men nu kommer det ändring på det :)
 Idag så vaknade jag & zanna klockan 13.00 eftersom att vi somnade klockan 03.00 igår , det gjorde vi eftersom att vi var ute i snön och lekte hur länge som helst. Det var härligt eftersom man kände sig som ett litet barn igen.
Ajah idag efter vi vaknat åt vi lite sen så gjorde vi en massa armband ! dom blev hur snygga som helst, sen drog vi ut i snön ! det är ju hur mycket som helst , det går ju ända upp till brösten nästan. och då är det mycket !
kommer bilder här nere, kom hem för 1,5 timme sen, då duscha jag och åt.
Sen har jag suttit här.
och nu är lovet slut , och jag ska till skolan imorgon. Puss



jag fick inte visa Zannas ansikte -.-

Så himla kul har jag haft , tack för det :).


Kommentarer
Postat av: zannaaa

HAHAHAh :D:D

tack detsammmabaabee !

2010-02-21 @ 20:47:51
URL: http://zannamei
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Tack söt Cajsa=)

2010-02-22 @ 14:11:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0