VIDARE !

Vaknade brevid Fiona & vi började fixa direkt åt osv., sen så kom Alexandra och hennes mamma och hämtade oss och skjuttsade oss till sporthallen, kom en buss till oss och vi hoppa på och åkte iväg, vi kom fram typ 09.50. Vi spelade första matchen klockan 10.30, den förlorade vi med 1-0 det var ett himla tur mål, men iaf, spelade andra matchen klockan 11.45 den vann vi med 4-1, men iaf vi är vidare i FIIINAL ! hur grymt är det inte ? :).
När vi kom hem så följde jag med maja hem , vi har bara slappat och ja skrattat osv, haha alltid lika kul, nu snart ska jag hem , skulle egentligen träffat habos* (jag, maja, fiona & zanna) men vet inte om det blir så nu eftersom Maja ska packa, hon åker till Lindvallen på söndag för att åka skidor ! och jag är fett trött , och jag & Fiona & Maja för den delen ska upp tidigt imorgon och spela match , vi samlas klockan 09.00, och vi ska ända till Mariestad och spela mot Lockerud , dom är bra, men vi är bättre ;). haha nä men det får vi se imorgon !
Nu ska jag dra , hörs senare ikväll ! :)

pössssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0