what should I do ?..

på dåligt humör nu, har ett väldigt stort problem.. men vill inte ta upp det här. Känner bara att jag måste få skriva av mig allting, och om DU läser detta vill JAG att DU tar åt dig och lyssnar på vad jag skriver.
TACK! :). du vet vem du är..

- att det ska bli såhär orkar jag inte , jag älskar dig hur mycket som helst , jag kanske gör fel. Men saken är att jag inte märker dom själv , det är bara du som märker, och när jag försöker och försöker får jag ingen ´hjälp utav dig , du förstår inte hur jobbigt det är. Det tar kål på mig ! och saken är att jag vill INTE förlora dig för som jag sa har jag älskat dig lika mycket i hela mitt liv.. men nu är detta ditt val. Men vilket val du än väljer så kommer inte jag släppa taget om dig., inte än iaf, och inte om 10 år heller. ALDRIG ! Det är just det jag vill att du ska veta, du är en sån där person som det är värt att kämpa för, och det gör jag.. jag gör det nog mer än vad du tror. Men visst alla har sina dåliga dagar., jag ska inte skylla allt på dig. Men när du sa det dära: att man inte kan kalla mig en vän. Det gjorde ont riktigt jävla ont rent ut sagt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0