11 januari.

En kul dag med babesen ! Cajsa lollo & zanna

mycket dålig uppdatering idag. men kom hem kvart över 10 lr nåt :/.

först vare skola som gällde med Zanna & Lollo ! hahahaha !
sen så följde jag med Zanna hem fixa oså..
sen så hämta Lollos mamma oss whit the car and vi fick skjuss till tåget , vi tog tåget till stan och gick på AVATAR ! Den var sjukt bra tycker jag, och att vi inte kan hålla oss för skratt är la inte vårt fel ? ;s.
Efter bion gick vi till mc´donalds och åt lite och snacka , och vänta på tåget i 1 timme och 30 minuter.. men tiden gåår fort när man har kul. Kom hem till lilla habo runt 10 och då satt jag mig och kolla Paradise Hotel ! dubbel avsnitt idag dåjah ;). det gillar vi mycket ! det var grymt bra idag ;o.
Nu ska jag ta och fixa míg sen soooooooova !

kyss & kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0