en kall januari dag..

började med att jag försov mig !
vaknade kvart över sju ! ska vara redo och gå till bussen kvart i så stressigt ! visste inte vad jag skulle ha på mig heller, men shit the same..
Idag var det jävliiigt kallt ute !
skolan började med SO ! skrev nån artikel ;s
sen Idrott , vi skulle ha skridskor men jag är ju fortfarande lite sjuk i halsen oså så jag kunde inte va med + att jag suger på det x). jag vill inte ha blåmärken över hela röven ;o.
sen så var det dags för NO , kommer inte ihåg vad vi gjorde förutom att skriva en massa.
sen var det dags för lunchrast ! jippie två timmars rast , det är liiite för seegt -.-'
sen matte ! HAHAHAA jag & zanna satt i biblioteket , eller vi skulle jobba där men vi palla inte så vi hämta artikel saken och gjorde klart den så slipper vi jobba hemma :). sen kom linnea & estie , haha sen en annan brud som Linnea började tjaffsa med x). Jaja det slutade väl sådär ;).
efter matten var det spanska, det suger som vanligt..
& jag är grymt trött !
Nu snart ska jag dra och kolla min träning dåvah :).

Kyss där du vill ha den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0