HABO !

hemma från göteborg nu :)
har inte haft någon dator med så ingen uppdatering.
+ att mitt virusskydd har gått ut och det ick inte fixa igår när jag kom hem , så ska försöka fixa det idag , men nu lånade jag min brors dator :).

I gothia kom vi antingem till åttondelsfinal eller kvartsfinal , men tror vi kom 5:a :D. erkänn bra ?
vi åkte ut mot dom som vann alltihop, och dom spelar i samma serie som vårt damlag tror jag det var.
dom två sista dagarna var jag typ sjuk , ont i halsen, dunder förkyld + feber.
så det var inte så kul. Men annars hade jag det toppen (y)
nu ska jag dra och försöka fixa min dator ,
ses senare kanske :).
skola imon -.-
Pojke saknar dig !


OBS : bilder kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0