hejjj :)

Tisdag idag , och januari börjar närma sig slutet av månaden,
försov mig idag igen , gör det rätt ofta nu.
Ajah dagen i skolan har väl vart bra :). började med Sv/So haha gjorde inte mycket snacka med Zanna och ah, sen idrott det var ganska laamt ! jag & lollo är bäst på pingis ;). Sen var det NO , haha det var ju lite speciellt , låg lite efter så skrev av Edvin :). sen var det lunchrast typ i 2 timmar om inte mer ? jag lollo  zanna & majja drog ner till samhället, fick lite snö i ansiktet och innanför tröjan så det var kallt så in i ! vi gjorde rätt mycket på dom timmarna , vi mötte August med, sen snacka med massa foolk :). Ajah sen var det matte iaf -.- suck ! sen spanska ännu mer suck vafan ! -.-
Nu ska jag äta lite , sen ska jag iväg på träning !
så vi hörs sen när jag kommer hem :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0