hiss diss.

HISS  /  DISS

Hiss - idag så hissar jag äkta kärlek ! eftersom att jag själv är så sugen på det och det ser så mysigt ut när man går förbi några på stan som sitter på en bänk och håller om varandra , man blir bara så himla avundsjuk.. och man vill lixom ha kännslan att alltid ha någon där. Någon som man vet alltid kommer vara din !

Diss- förkylningar , hosta m.m, jag måste faktiskt ta och dissa förkylningar och hosta , såna typiska sjukdomar man får på vintern. Det är så himla typiskt , och jag får det så himla lätt.. och nu fick jag det när vi var på Gothia, och det förstörde väldigt mycket , inte alls kul. Usch hatar vinter när man måste bli sjuk , blir hellre getingstucken på sommaren.. !

Håller ni med mig eller tycker ni jag har fel om något ?
kommentera varför :)


Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : tack så mycket, allt bra med dig idag ? =)

2010-01-08 @ 23:44:48
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: josefiin (:

ttaaaaack för din röst snyggiish! :D<3

2010-01-09 @ 10:56:15
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0