hmm.. ?

jag funderar en sak , jag sitter ju alltid med min dator i knät eller på magen , får man strålning i sig då ? x).
haha för det blir varmt ;o. ajah.

funderar på att stäna av datorn och plugga lite , men kom på att jag inte hade med mig sakerna hem och då kan det faktiskt bli lite svårt, men jag får la ta och fortsätta smsa ! (y'
Har missat paradise hotel :(.
Satt och kollade på idrottsgalan till typ 22.00 sen orkade jag inte mer , haha mamma är ju där men ingen mamma såg man på tvn inte. men hur står chans är det ? typ 0,00000005% kanske ?

Ajah detta blir nog mitt sista inlägg för dagen.
 saknar & älskar dig.


Bild sen i sommras , när vi åkte gokart , I just love it !
på denna bilden körde jag lite för fort i kurvan och åkte in i däcket så mitt ansikte var inte så vackert ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0