Jag har tråkigt !

klockan är snart halv 7 , och det är onsdag. Jag orkar inte plugga mera , vill inte spränga hjärnan precis.
Haha fast det är inte någon risk att jag gör iaf , om det hade vart lite bättre väder hade man kunnat gå ut en lång promenad med hunden.

Vi kör på lite info nu !

om miig.
namn - Cajsa Mattlin.
ålder - 14 , 15 den 3 augusti.
hårfärg - mörkbruunt.
ögonfärg - brun.
hur lång ?- typ 1.65 kanske.
storlek på skor ? - 38-39
kläder på dig just nu - trosor, bh, typ tunika, tjocktröja, taihgts.


kärlek.
pojkvän/flickvän - Nej. men gillar en typ. Men gött att vara singel just nu , men ibland så saknar man det..
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - varför inte ?
Hur ska din favorit kille/tjej vara ? - längre än mig , stora händer , vältränad , snäll , rolig , snygg , han ska självklart bry sig om mig och höra av sig ofta.
hur många killar har du haft ? - haha beror på¨om man räknar med skolan när man var mindre x).
är utseendet det viktigaste ? - nej självklart inte , men det är ju inte fel om han är snygg ;)

Vilket utav det ?
Katt/hund ? - hund.
cola/pepsi ? - cola
myskväll/ utekväll ? - beror på vem man är med och vad man är på för humör.
tv/data ? - data.
sommar/vinter ? - SOMMAR OFC !!!
kyssar/hångel ? - hmm.. kyssar är mera mysiigt om man säger så.. :)
mamma/pappa ? - båda är bra att ha när det gäller olika saker.
pizza/tacos ? - pizza

övrigt
tränar du någon sport ? - fotboll & innebandy.
har du några kompisar ? - hahaha ja !
hur går det i skolan/jobbet ? - det går bra lr det rullar framåt iaf..
vem ringde dig senast ? - Min storebror.
Vem ringde du senast ? - Mamma
Vem fick du senast sms ifrån ? - Linus Kvick.
Vad stod det ? - tkr du :)<3
Vad är ditt tema på ? - Zach Efron.


Kommentarer
Postat av: Lollo

tack gulliga du!



bra lista=)

2010-01-27 @ 20:43:12
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0