kvällen ?

min fredagskväll kommer det nog inte bli så mycket av , det kommer nog att bli min älskade datar & tv & mobil. Vad skulle man gjort utan dom ?..
Ska nog försöka få in en HISS / DISS idag eller imorgon också , det var väldigt längesedan nu.

Vet ni vad jag blev sugen på nu ?
jag blev sugen på att bara dra iväg med kompisar , typ habos* typ dra till New York eller nånting , ha hur kul som helst, bara leva livet. Tänk om det bara kunde vara så himla lätt att åka iväg..

ajah, vi höres kyss ♥

Kommentarer
Postat av: zannaaa

fiiifan, de borde vi verkligen ta att gra nån gång !

fatta, bara kunna hlömma allt här i lilla habo och komma bort ett tag, från denna skiten. live livet med dom som men trivs bäst med, kul hade vi haft med, som fan ! <3

2010-01-08 @ 19:30:10
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0