måndag.

Det har varit en lååååång dag idag.
Började med skoola, har inte kunnat sova så mycket eftersom min hund pissa i min säng igårkväll när jag skulle sova, så fiixa lite med det sen så när jag kunde sova ville jag inte ligga i sängen utan jag la mig nere i soppan och soov. Vi har fett mycket fönster där och har bara sån där grej man drar för på vissa så det var läskigt.
ajah smsade med en moodig poojke :).

Idag efter skolan gick vi först till samhället en snabbis.. hmm ? där ser man inte sant ?
Ajah sen klockan 16.00 gick vi mot frissan, det tog en stund eftersom jag skulle färga allt mitt hår klipps upp det, tunna ur det, och klippa lite mera. blev la klar klockan 18.00 typ. ¨Då drog jag zanna & fiona till Zanna, fiona ville sminka mig så det gjorde hon ;). Annars så snackade vi och skrattade och jaa var allmänt knasiga som vanligt !
men det gillar vi :)
nu tittar jag på outsiders, typ nån älskar dockor ;s

men nu ska jag äta nåt, puss :)

OBS : BILDEN SER KONSTIG UT MED FÄRG EFTERSOM JAG HAR TAGIT MED WEBBCAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0