MINA FAVORITER HOS KILLARNA



Hårfärg? Brunetter , eller snyggt blonda.
Ögonfärg? blåa eller bruna !
Näsa? spela roll.
Kroppstyp? stora händer , längre än mig, vältränad :)



Godaste killparfym ? typ diesel :). eller bara den luktar gott & han är ren ;o
Klädstil? gillar hiphop. spelar ingen roll typ :P
Hårfrisyr? fjortis typ , eller aah ska ju ha wax !
Bra med pengar? bryr jag mig inte om.


Tönten, normal eller badgay? blandning.

Charmig eller omtänksam? båda är lika viktiga.
Snygg eller söt? snygg
Vacker men slår dig, eller helt OK men underbar personlighet? insidan & utsidan är lika viktig, så det blir : helt OK men underbar personlighet.


Drömkill kändisen?
Leonardo Dicaprio♥


Kommentarer
Postat av: natalie

snor nog denna från dig sötnos ;) <3

2010-01-12 @ 20:53:23
URL: http://nataliehirsch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken synd att man har oranga ögon ;/

2010-01-12 @ 21:17:09
Postat av: anonym

2010-01-13 @ 10:29:52
Postat av: ..

eeeh jävlar :O den har ju du tatt från dessie det märker man ju , presis likadana svar ju ! :O

2010-01-13 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0