nu är det lördag!

vaknade klockan 11.30 , då satt Majja här med datan brevid mig :). vi åt osv nu sitter vi här trötta som pannkakor, vi skulle titta film igår vid 02.00 men Majja somnade -.-' jag titta själv och stängde av klockan 04.04 !
haha.,
vad hände idag ?
Jag ska städa lite , sen kommer Emma hit , och kanske Majja med :). Tjeejjmys med massa skitsnack !!
snacka om underbart ?
som ni märker är detta värsta hemmaslapp helgen, men alla  vi behöver en sån nån gång, inte alltid man orkar dra nånstans osv..
Hahaa igår vet jag inte hur mycket vi skratta , och vet ni min hicka är inte normal x]
Tog ju en massa bilder , det har ni redan fått se :).
men här kommer en till på mig och babbyyyyyyy


ÄLSKAR DIG SJUUKT MYCKET !! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0