onsdaaag !

mitten av skolveckan nu , det går seegt men det rullar framåt.
Dagen har varit bra men är trött som vanligt , och min rygg blir bara värre..
Men nu är jag hemme från skolan iaf, och jag tycker att det ska sluta snöa nu , vill inte ha mera snö !!
det räcker gott och väl nu.. SOMMAR OCH SOL (L)
Nu ska jag ta och börja plugga en massa , för det kommer jag typ inte hinna med imorgon eftersom då ska jag Maja Sara Amanda & Emma träna med damlaget (innebandy) träningen börjar 17.45 så får se om jag hinner få in lite till i skallen !
som ni märker försöker jag verkligen sköta skolan , men det som jag har svårast för är : Spanska, Matte & Sv, jag har ganska svårt med grammatiken i engelska med. Men än så länge har jag iag G i dom ämnerna, inget IG ! men som i t.ex matte ligger jag på gränsen..
men men, nu ska jag börja plugga !

puss :)

Kommentarer
Postat av: maria

svar: det är bra med mig :) hur är det själv :D?

2010-01-27 @ 16:30:33
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0