orkar inte ;s

Har kollat lite robinsson nu , men hängde inte med så bra.
Jag har inte pluggat nånting inför provet imorgon heller., det är inte bra ! jag har VG i no som jag vill behålla, men ah.. Jag får se om jag tittar på det lite innan imorgon, men saken är att jag inte orkar med skolan längre ! det är så J'vla tråkigt ! alla läxor och plugg osv.. det tar ju kol på en !
Nu ska jag glo tv och lägga mig på en spikmatta , ska testa allt som får min rygg bättre :).

Jag har planerat klart hela helgen nu med ! (y'

Imorgon blir det skola sen träning , sen va med Maja :). vi ska väl bara soofta och snacka!

Lördag- åka hem från Maja , städa lite, va med Emma  på kvällen ensamma hemma här hos mig och laga god mat osv.. myspys ! :). Får se vad  vi gör ! blir väl dunka musik kanske någon kommer hit, får se.

Söndag- va med emma lite , sen SLAPPA ! :D.

som ni märker har jag en matchfri helg ,det är ganska skönt faktiskt :).

pussssssssssssssar


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så hemskt mycket! Det är bra med mig, hur är det med dig?

2010-01-29 @ 17:09:47
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0