Paradise Hotel.♥

Kollar paradise hotel , bara älskar det !
Denna dagen har varit kall & trött men ändå rätt sooft :). lärt känna en ny människa med ! (y'

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 09.00 men blir nog inget med det eftersom jag och Emma kan inte ta oss till skolan på nåt sätt. Men vi väntar i skolan ! jag blir ändå ledig vid 09.30 sen , eftersom jag Hanna , Emma H & johanna ska dömma fotboll i sporthalln ! (y' härligt , missar lite skola därjah. Fast onsdagar är dom goaste dagarna men shit the same.
vi hörs mera imorgon för nu ska jag titta mera ,
kyssarr♥

KLICKA FÖR STOR BILD !


Kommentarer
Postat av: Neha

Trevligt att lära känna nya människor:D

2010-01-13 @ 06:28:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0