Pontus gästbloggar.

Shu, jag testar att blogga lite sisådär omg herreguuwd hehe.

Na ska sluta dryga annars blir Cajsa lack :((

IDAG: Har lilla Pontus åkt skridskor fett jobbigt, fast ändå skönt att röra på degen lite. Inte tränat på hela lovet. Bara slappat och tittat film och lekt med kompisar. Nu snart ska jag ge datorn till Cajsa för att det här sög och gå och ta mig en varm skön dusch. Och efter det blir det glass, cola & massor med godis.. Det är ju tur att ingen läser Cajsa's blogg för då hade detta varit pinsamt :)

Ett glasstips: Häagens blablabla någon dansk glass, skit god!

Har tittat klart på alla säsonger med O.C och One Tree Hill så vet ingen ny bra serie att titta på, någon som har något tips?

Imorn väntar ett helvete igen, med skoldagar från 8-15.30 ungefär, inte så kul? :))

Aja, jag ska aldrig mer blogga mer för det verkar riktigt jobbigt :) HEPÅ'TTTTTTTTT!


Kommentarer
Postat av: Oskar Erik Berlin

Åhhh! Jag älskar Pontus inlägg, han riktigt drömmer sig in i det han skriver! Jag skulle vela prata mer med honnom!!! <33 Du skulle inte kunna fixa hans msn, puss o kram vi ses på stan



Yours,

Oskar

2010-01-10 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0