spanska ? ;s

Glömde säga att jag har ny mobil ! ;o. de är en ny modell lr nånting , mamma som valde ;). haha !
det är en C903 och ser ut såhär :
 klicka för stor bild !

Den är helt OK , bra camera oså..
men det känns lite ovant eftersom jag nyss har haft en uppfällbar , men det tar nog inte lång tid innan jag vänjer mig så att säga ;).

Vad gör jag just nu ?
just nu gör jag inte så mycket sitter här med spanska läxan som jag fick av Johanna. Men orkar inte plugga på den , och jag tycker den var väldigt svår denna vecka. 10 långa meningar/frågor som man ska kunna..
Sen så ligger min hemkunskapsläxa här med. För att få G på den så ska vi typ hitta 2 boendealternativ från antingen tidningen eller från
www.hemnet.se lr nånting. sen så ska man beskriva lägenheten/huset lite. För att få ett högre betyg så måste man ha 3 olika boenden (fattar inte vad som menas..) och beskriva. Sen ska man skriva om vilket man själv hade valt och beskriva varför.. usch det kanske inte låter så jobbigt men det äre. -.-

nu ska jag ut och gå med min hund ses & hörs när vi gör det :)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

sv: Ojdå!

Hur har din dag varit idag? :-)

2010-01-20 @ 19:34:34
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0