torsdag den 29 januari !

Dagen har varit sooft !
skulle haft bild på morgonen men den var inställd.
Men sen så hade vi lite matte., zanna och jag satt i biblioteket och diggade musik ist , Lollo kom upp nån gång med ;).
Sen var det spanska ! hade läxa.. som tur var gick det hyffsat bra.
Ajah sen hade vi lunchrast , jag och lollo är laaaama.
När zanna hade slutat sin tyska följde vi med henne och åt.
Sen var det hemkunskap , haha jag hann klart med min "lägenhet" ;).
Sen hem , ska fösöka hinna med att plugga lite nu.. men vet seriöst inte om jag pallar.
träning om typ 3 timmar , så drar om typ 2,5 timme.
Haha okej jag hinner plugga lite på det , men jag ska fixa lite saker här sen äta & packa. Men ajah vi får se.
Vi hörs sen , kanske ett inlägg innan jag drar !
nu ska jag tagga musik. pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: TIPSBLOGGEN

ibland är inställda lektioner så jäkla skönt!! =)

2010-01-28 @ 15:14:40
URL: http://mangojango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0