,

Bästa promenad: en sommarkväll vid stranden
Favoritmat: kinesiskt lr thai.
Bästa mikromaten: Haha, vet inte?
Fikar gärna på: Clara´s
Bästa lunchställe: hmm..
Bästa kaffet: blä
Senaste biofilm: kommer fan inte ihåg vad den heter :S
Läser just nu: inget
Läser helst: skvallertidningar
Tittar helst på: Film,
Motionerar: haha, aldrig typ, tränar fotboll o innebandy bara
Det dyraste jag köpt: don´t remember 
Lyssnar på: Precis nu; John ME feat Amanda Jensen Love is my drug
Mitt sämsta köp någonsin: ett par klackskor som jag tog sönder klacken på andra ggn jag använde -.-
Senaste fyndet: hmm..
I dvd:n: P.S I love you
Värsta plagg: höga byxor !!
Favoritaccessoar: armband & halsband
Transportmedel: Tåg.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

finalisterna är uppe! börja rösta:D

2010-07-08 @ 23:11:11
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0