hejjjj onsdag.

vaknade utav att Zanna kom in till mig idag,
hade en underbar dag/kväll med mina bruttor igår.
Mysiigt, och mycket skratt :).
Maja drog hem vid tio imorse och hon väckte mig inte så kunde inte säga hejdå.
Jag sov nämligen i min brors säng för han är inte hemma,
och jag pallade inte ligga och trängas tre stycken i min säng :).
Men imorse kom zanna in och väckte mig, vi gick nästan på direkten
ut till solen, men vi är sånna klenisar och sitter inne nu ;).
 Idag får vi se vad som händer.
Nobody wants to know and you are nobody.

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Kolla mitt senaste inlägg tack!

2010-07-28 @ 21:48:58
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0