TJOOOPLING VÄRLDEN

förlåt för min dåliga uppdatering.
Men igår efter jobbet drog jag hit till zanna.
vi chillade bara och kollade på typ 4 filmer,
haha vi gick och la oss 05.00.
när vi vaknade vid ett så åt vi och drog på oss bikini osv,
sen drog vi ner till domsand.
Var där till ungefär 17.00 lr nånting,
sen har vi bara haft grymt kul här hemma.
Det är nämligen jag och zanna bra på att ha tillsammans ! :D
det gillar vi.
Nu sitter vi här framför tvn och kollar fotboll med felix,leo,alle & kevin.
Men jag ska snart hem eftersom imorgon ska jag upp 06.00.
Jag ska med Lollo på trav, först ska vi nånstnas och tävla,
direkt efter det drar vi ner till Västerås och sover där en natt,
sen vidare till stockholm där hon ska köra SM.
efter efter det kanske vi drar hem och kommer hem mitt i natten,
annrs drar vi till västerås igen och sover där en natt till.

nä nu ska jag va social.
puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0