watch out, it´s friday.

fredag och cajsa är hur pigg som helst !
äntligen fått sova ut. fast sov bara till kvart över 11 ;o
jag börjar bli duktig flicka :).
Idag så ska jag träffa min babe majja.
ingen aning om vad vi ska göra , men busigt blire :)
har börjat packa till gothia med, men lixom det känns som man tar med sig en massa i onödan ;o
ajah nu blire duschen för min del
ha det bra vi hörs :)

gammal bild igen ;). diggar gamla bilder.
här skulle vi då åka skidor, och jag hade aldrig åkt innan.
men dom var så dumma mot mig som tog med mig i en typ skit brant backe.
jag hade åkt typ tre åkt i barnbacken och ett i en annan.
men iallafall, den första personen är Fiona den andra är jag..


*ASGARV*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0