bby, what´s wrong ?

Lyckig, tror jag ?

idag är det en speciell dag känner jag,

jag ska iväg och tälta med habos* så jävla underbart!

men det är inte det som är grejen,

när jag vaknade imorse så vaknade jag med en stor klump i magen, vet inte varför, men jag känner att om nåt litet händeridag kommer jag börja störtlipa!

En sån speciell dag.

Igår hade jag hur kul som helst, fast ändå hur jävla rädd som helst.. det förklarar en del.

Det blåser som fan ute, verkligen hur mycket som helst.
Ungefär som mitt liv just nu, det blåser fram och tillbaka från olika saker, ställer allt till rätta och är lycklig nästa dag vaknar man upp och är hur ledsen som helst.
Jag vet vad det beror på men det är nåt jag ta upp här.

Fan vad vi ska ha kul och mysigt ikväll, bara snacka skit och leva livet, min telefon ska inte få störa mig heller..
men ha det gött för nu så ska jag typ, inte göra nåt, men hej svejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0