/care

TÄNK PÅ EN KILLE OCH FYLL I
Han är i din ålder - ja
Han är lång - njaa
Han är mogen - jao
Han är söt - ja..
Han är oschysst - haha ne
Han är snäll - ja
Jag kan säga allt till honom - ja, det tror jag.
Han är lätt att dela ett gott skratt med - a
Han är mobbad - tror jag inte x)
Han är blyg - nä
Han har gjort dig ledsen - ja.
har gjort dig glad - ett antal gånger, ja
Jag kan prata med honom om jag är ledsen - tror jag att jag kan
Vi kan dela glädje tillsammans  - kan vi
Jag har varit arg på honom - går ej
Jag har skrikit åt honom. - hmm.. vet inte ;s
Jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll - räknar inte
Han tycker att jag är snäll - fråga honom
Jag brukar tänka på honom. - a
Jag brukar sakna honom - a
Jag brukar fälla tårar för honom - mmh
Han kommer lista ut att det här handlar om honom - ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0