hej allihopa.

Jaa, ni ser ju hur duktig jag är på att blogga när jag inte har någon dator..
måste försöka lämna in den på lagning snart!
Liseberg med mina tjejer, var hur kul som helst!!
& nu har ju sommarn kommit hit till Sverige med och det gillar vi.
nu saknas bara en pojkvän..
Vet inte vad jag ska skriva riktigt, har fått en bloggtorka,
men vet ni, det är sjukt gött att vara utan dator. Man känner sig ju fri :O
sinnessjukt.
Ajah, imorgon blir det stan med Zanna, sedan kompisar.
På lördag ska jag kolla Fiona och Majas konfirmation i kyrkan
sen ska jag hem till Maja med hennes släkt och äta gott osv.
På söndag blir det match, hemma mot Tenhult, 16.00.

Om exakt en vecka så har jag fått sommarlov, förstår ni hur gött det känns ?
Det är så himla skönt..
efter skolavslutningen ska jag nog fira de med ett par kompisar,
men vet ni vad som händer på Lördagen?
Jag fiona och maja och zanna ska dra iväg och campa, bara vi 4. Haabos*
Ni vet med dom så lever jag livet !!
underbart ska det bli!

men ha det gött, så får vi se när vi hörs nästa gång.
PUSSAR OCH KRAMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0