hej.

Nu är jag hemma ifrån mullsjö.
Jag är hur trött som helst,
men det var jätte skönt att vara borta några dagar, det behövdes.
Gärna skulle jag vara borta i några år., men det är väl bara nån dröm.
Juste jag har lovat att jag ska berätta hur jag sminkar mig.
Jag har egentligen inte tid nu, (verkar som att jag aldrig har)
Men jag kan berätta lite kort.
Det är egentligen inget speciellt, men eftersom att en undrar så ska jag vara snäll :)
Jag använder alltid en ansiktskräm 5 minuter innan jag sminkar mig.
På vintern använder jag foundation (Maybeline new york Affinitone)
Sen har jag bara lite rouge, börjar vid tinningen och lägger på kindbenet.
Sen tar jag bara mascara, olika mycket. Men jag hatar när det blir klumpigt,
så jag brukar göra först ett lager så det blir jämnt, sen fylla på ute i kanterna.
jag använder Isadoras Build up mascara till det.
Sen använder jag kajal på ögonen där nere.
På sommaren använder jag knappast smink, jag använder bara mascara & kajal.
& vanligt hm puder, sen använder jag solpuder på kinder och lite på näsan (:
Inget avanserat alls.
Som sagt hade jag inte tid nu, så jag hann inte ta bilder,
men om du/ni inte förstår så får ni fråga :)





cajjs (L) majjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0