lever livet.

ja jag lever livet, försöker undvika problem.
solen gör mig så mycket gladare. samt mina underbara vänner.
Men idag är det regnit ute, kände redan när jag vaknade hur dålig den här dagen skulle bli.
Eftersom att den började med att jag försov mig och jag inte hittade mitt smink,
jag hade nämligen 20 minuter på mig, men jag hann till bussen iaf.
I skolan blev det värre, så jävla sur har jag nog inet varit på länge.
+ att alla var dubbelt så jobbiga och tjatiga idag.
Men vid ungefär halv tolv drog jag och zanna hem,
ingen utav oss mådde specielt bra..
så vi kollade en film som heter; Dear John.
den var verkligen jätte bra,
och jag har förälskat mig i en låt som var med där.
Ajah, det är ju träning ikv.
Men får se om jag orkar träna lr om jag får..
Ska be pappa massera hela min rygg axlar och nacke istället, det behöver jag.
Men nu ska jag knarka alvedon & musik.

Juste, jag tror att jag lägger ner det här med bloggning,
jag orkar inte hålla igång den nu när min dator är paj.
Det är inte lika kul då.
Men jag kommer säkert tillbaka, och jag kommer nog att skriva av mig nån gång.
Det är heller inte kul när jag har tappat sjukt mycket läsare pga min uppdatering.

Men ha det bra.
& här kommer låten jag pratade om,
sen så också Aisha, älskar låten, men den är gammal.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0