måndag.

en ny vecka att ta tag i kommer nu.. känner att denna veckan kommer bli tung.
vaknade halv 1 idag, sovit bort halva dagen -.-
men det var för att jag inte kunde sova igår, som vanligt.
men har vart ute i solen i nån timme nu, men känns som man inte får nån bränna.
Ikväll så är de träning, UNDERBART. har inte tränat på ett tag nu.
får träffa zanna med det är gött, saknar den bruden.
denna veckan ska jag jobba tisdag & torsdag med så -.-
ajah pengar pengar pengar :D
nu ska jag äta lite, sen vidare te träning.
ha en go dag. pussar och kramar

diggar bilden ;). jag är kunglig på att fota right ? ;)

lite senare kommer bilder från igår och förrgår, dagarna med louise (:

ingen kan förstå hur mke jag saknar dig din skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0