miss you

tänk på vad du skriver.. -.-
nu ska jag göra ett litet test

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär? 1, tror jag.
Vad tycker du om kärlek? dåligt & bra
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ah..
Har du svårt för att bli kär? neej,
När fick du senast en komplimang? imorse
Har du hånglat med någon av samma kön? ja kan man nästan säga x)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? nixx
Hånglat med nån riktigt ful? ah
Hånglat med fler än 50 pers: ohnej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? kanske de
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? som fan
Varit nykter på nyårsafton?har la alla ? typ 1 år och full (y haha great.
Åkt ambulans?  nejj
Gjort nåt olagligt?  hmm..
Blivit polisanmäld? nee
Fått din mamma att gråta? yess
Slagit ner någon?  haha, ja
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över dig själv? brukar jag göra
Sagt jag älskar dig och menat det? yes

OM DIG:
Tar du droger? nej
Vilka kläder sover du i?  tischa, trosor
Vad hatar du verkligen? för många saker
Varit kär? ja 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? hmm..
Är du ensam nu? ah
Vill du gifta dig? yes
Vill du ha barn? yes

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? maja
Såg dig gråta? zanna,maja,fiona, sen hela fotbollslaget -.-
Skickade ett sms till dej? majjs!
Du gick på bio med? zanniiie

Skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? mm,
Kramat någon? yes
Pussat någon? nä
Köpt någonting? nej
Lyssnat på musik: gör det 24/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0