sol vind och vatten..

Träningen idag var sjukt go, rolig och varm. Vi latjade runt lite haha :)
efter träningen kom jag hem och tog en lång och go dusch !
sen gick jag ut med Totte min söta lilla hund i 30 minuter.
orkade inte gå längre x) hihi
Jag ska nog sätta på en film och lägga mig här i sängen nu snart,
eftersom imorgon måste man ställa klockan.
Ska upp och bada i domsand med mina 3 bästa vänner, fiona maja och zanna.
underbart ! sen ska jag iväg och jobba med..
Undrar verkligen hur den hära veckan kommer att bli,
har inte planerat nånting i helgen ännu, men vi märker väl.
Kanske drar upp en dag till mormor och morfar igen, det är så härligt.
Annars spenderas den nog med Zanna !

ajah ha det bra.

XO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0