tjoooooo

jag vaknade ju rätt sent idag så därför har jag vart trött hela dagen ;o
jobbigt.
Men ajah, det var ju så fint väder innan idag så jag solade en stund,
sen runt 16.00 - 17.00 drog jag te edvin, vi sola lite sen gick vi iväg.
kolla film och lite. mysiiiiiiigt.
Imorgon så ska jag ta farväl av zanna som ska lämna mig här i habo :(
hon ska nämligen till örebro och stannar där tills på söndag, har inte träffat henne
sen i söndags så måste förbi henne imon.
Jag ska också förbi maja med lite grejer så får väl se hur dagen imorgon blir :)
på fredag är det midsommar !
då ska jag till mormor och morfar som vanligt ute i risbro.
nä nu ska jag få lite sömn så jag inte sover bort hela dagen imon ;s

pussiiiiilipuss

me and zannababe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0