tomatooooooo

idag har jag haft en underbar dag förutom att jag själv ser ut som en tomat..
haha men det är sånt som man får ta när det är sommar ju (:
jag och zanna har solat hela dagen, as skönt :)
sen så drog vi iväg på träning, chill fast varmt !
sen hann jag hem och duschade, sen skulle jag vidare på grillning och möte med innebandyn.
blev grillad korv sen så jordgobbstårta :))).
men nu är jag hemma, ska nog sätta på en film pch lägga mig snart eftersom att jag fått
så mycket sol idag så är jag sjuukt trött !
& imorgon är det fredag och så ska jag leka med zanna igen tror jag.
Det ska regna imon, men det hoppas vi inte på ((:

hade gött så hörs vi imon,
puss

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0