dagen., HAAHHAA !

Var hos doktorn imorse., jag har typ sträkt en bröstmuskel lr nånting ;s. HAHA jag lyckas med allting ;)
Ajah sen tillbaka till skolan.
SO - robban läste hela lektionen, sooft men jag somna typ.
Idrott - kul med Zanna bejjb.
NO - kollade nån film lr nåt , har ju sexualkunskap ;). HAHA
lunchrast - hade rroligt som fan, alltså jag har varit glad idag :).
Matte - hade prov., sen jobbade jag lite. Sen fick jag inte vara kvar där inne x)). HAHA
spanska - hade nåt läsförståelseprov, sen slutade jag.

Jag har varit, eller jag är skit glad. Jag vet inte varför ;oo
men det är ju toppen :).
HAHA (y'

Här får ni en CrAzZy bild :))


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: okej, jag kommer direkt (hh'



va det svårt ?:O

2010-03-09 @ 16:43:28
URL: http://jjohannaberg.blogg.se/
Postat av: zannaaa

dagen va funny baajbiie :)

2010-03-09 @ 17:00:51
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0