diss/hiss.

jag hade tänkt o börja med dagens hiss & diss.
Så dagens HISS är - Haribo nappar ! ;d älskar dom !
Dagens DISS är - Det slaskiga kalla äckliga vädret, hatar att bli blöt om fötterna.

ajah,
har tränat dubbelt idag, jag ska säga er att sätta igång fotbollen igen kändes skönt.
Innebandy är lika rooligt, jag får svårt sen om nåt år att välja.
Nu sitter jag här med mina HISSADE haribo nappar och gottar mig efter mycket spring.
Det är jag värd tycker jag hihi
Imorgon är det andra dagen på praoen, slutar vid 15.00 tror jag.
Sen är det innebandyträning ! TJOOOOHOO :D

nä nu så ska jag kolla film, ska kolla bloggar föörst ;).

Vad tycker ni om att jag ska börja med dagens hiss/diss ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0