it´s tuesday.

tisdag idag och jag typ somna när jag hade fixat mig och klar för att gå till bussen.
Jag skulle kolla lite tv men jag somna x). men som tur är så kunde min granne skjutsa mig ;)
men jag kom inte sent jag missa bara bussen som tur va. Praoar ju lixom.
Jag älskar att praoa det är så chill och så himla kul med barnen !
kommer sakna dom små rackarna..

Jajah, ikväll så ska vi träna. Eller inte träna, vi ska spela mot föräldrarna !
chiiiiiiill. HaHa nu har jag börjat säga som Majjs. hon säger alltid CHILLA.


men vi´hörs senare kanske, pusshejj

Kommentarer
Postat av: zannaaa

haha neeej ^^ sryyyyyyy :D

tur att du inte blev sur för att ja va "sur" hahamen va nte sur m skojjade ju bara ^^

2010-03-30 @ 19:39:11
URL: http://zannameijer.blogg.se/
Postat av: nathalie

fin! :)

jätte fin blogg med :)

2010-04-02 @ 23:10:56
URL: http://nnathaliiiehh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0