lördag & söndag.

lördag då:
kom hem till zanna o vi åt och fiixade oss, sen så är jag ju galen som alla vet, så jag började klippa mig själv ;d. hihi klipppte snelugg lr vad man ska säga :). ni kan få se bild på det en annan dag ;). zanna gjorde mittbena ! toppensnyggt (y' ajah sen stack vi ut, träffade Stepha och Martina., sen började den gaaaaaaalna kvällen !
var med massa foolk, oså gården. Sen gick vi hem till zanna typ vid 23.30 och hämtade grejer sen stack vi hem till mig, kom la hem 24.25 lr nåt ;d. sen snacka vi sen somnade vi så gott så.

Söndag:
vaknade med zanna , men hon sover fortfarande x).
Senare så ska vi träna fotboll, tummen upp för det (y'
vet inte vad vi hittar på innan det men det blir nog att slappa med film lr något, det får vi se :)

Nä nu orkar jag inte skriva mera ;oo

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSsssssss


bild från i veckan.


Kommentarer
Postat av: Ogge bbyyy<33

-WoW-

Cajjsa goes smexx fifan:D<333

2010-03-15 @ 08:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0