Pluttan Zanniiie och Majjsen (L)

vaknade nu utav att någon ringde med dolt nummer, det gjorde det igår med -.-
ajah igår då, zanna och majja kom hit och vi mös med tända ljus och bara snackade och skrattade.
Mycket härligt. Har inte skrattat så mycket på länge. Det behövdes kan jag ju säga.
Sen drog majja hem och zanna stanna här för hon skulle sova här,
vi klottrade på våra mobiler med naglack! på min ståre PLUTTAN.
På Zannas står det Zanniie. Majas står det Majjsen.
Jag och Zanna kollade film sen.

Nu orkar jag inte skriva mera.
Men vi ska äta frukost nu och får se vad vi hittar på idag.
Jag ska träna innebandy sen med.,

Puss hejj.
Här får ni en bild på mig och Zanna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0